Повернення товару належної якості приймаються в строк до 14 днів від дати надходження товару на склад (дата вказана на упаковці), при попередньому узгодженні електронною поштою.

Важливо! Повернення, що відправляються через транспортні компанії, оплачуються відправником, при цьому обов'язкова умова повідомити товаротранспортну декларацію до Вашого менеджера, інакше вантаж на перевізнику не буде забраний. Повернення коштів іногороднім клієнтам здійснюється лише банківським переказом.

Вимоги до товару належної якості:

  • Наявність всіх ярликів відповідності;
  • Початковий стан упаковки;
  • Відсутність слідів встановлення та механічних пошкоджень;
  • Повна комплектація товару;
  • Товарний чек.

Вам може бути відмовлено у поверненні товару, у разі:

  • Упаковка має не товарний вигляд (відсутня, замінена, пошкоджена, не має пломби, немає лейби відповідності, має сліди скотчу, сторонні написи тощо);
  • Товар відноситься до груп електрики, масел та авто хімії (розкрито упаковка); аксесуари (розкрито упаковка);
  • Повернення не було попередньо узгоджено.